Newsletter pro správce WordPressu

Není to lehké čtení a je to můj záměr. Nepíšu o Elementoru ani deseti nejsuprovějších pluginech. Takových článků jsou tuny. Každý týden posílám tipy, které jen tak nikde nenačtete.

Zabývám tím, proč máte pomalé weby, a to i backendu. Proč zpracování objednávek v administraci trvá tak dlouho? Utíkají tudy totiž peníze – obsluze dá více práce objednávky odbavit. Jak si ulehčit práci správce pomocí nástrojů jako WP-CLI? Jak skutečně optimalizovat databázi? Proč máme problém s cookies třetích stran a co všechno mají řešit naše procesy pro GDPR?

O tom píšu svůj newsletter.

Vlastimil Ott

Co říkají čtenáři

Skvělý newsletter nejen pro správce WordPressu, ale i pro všechny majitele takových webů. Praktické situace, rady, tipy a přehled o tom, co se zrovna kolem WP děje. Srozumitelně a čtivě psaný. Odebírám a rád doporučuji dále.

Jan Barbořík, marketér s duší grafika, janbarborik.cz

Díky za dosavadní newslettery, jsou dost poučné… 😉

Pavel J.

Ale měl bys vědět, že je to jediný newsletter, který čtu a čtu pravidelně. Jiné newslettery mě začnou po čase otravovat a většinou se odhlašuju.

Radek P.

Jsou to fascinující zprávy, co píšeš! Newsletter každý týden (řadím do svých top 5 odebíraných) a ještě víc se těším na knihu. Pokud má být newsletter každý týden, tak bych ho zkrátil třeba na 60 % současného, nebo proložil lehčími tématy. 

Líbí se mi tvůj jízlivý styl a překladové přesmyčky. 😀 Také „mimo zmínky“ typu Jananas, ale především informace, kterými jsou newslettery nabité. Líbí se mi ta „úrovňová“ pestrost: často se technicky nechytám, často si dělám výpisky nebo rovnou implementuju. Udržuje mě to v pokoře, dává mi to informace, ukazuje cestičky, kam růst, ale neshazuje. Není tu ta polarizace z FB skupin: buď „hard-coded“ nebo „klikač“. Newslettery mi opravdu, krůček po krůčku, pomáhají stát se lepším tvůrcem/adminem webovek. 🙂

Tomáš Shejbal, webprovolnonozce.cz

Archiv newsletteru

Jde o články vydané na našem firemním webu. Všechny jsou vydané se zpožděním, nejprve šly příjemcům e-mailem.

  • Rychlost webových stránek je kritickým faktorem pro uživatelský zážitek a úspěch online podnikání. Se řiká. Jenže proč? Proč by měl být web rychlý? Uživatelé jsou spokojení Rychlý web poskytuje lepší uživatelský zážitek, což zvyšuje pravděpodobnost, že uživatelé budou zůstávat na stránce a […]
  • Dneska to bude zase trochu odbornější, ale myslím si, že technologie jménem REST API je něco, co většina z vás takňák intuitivně zná, ale možná nevíte, za jaký konec to vzít a co s tím vlastně dělat. Tak mi dovolte, abych vám […]
  • Na WordPressu existuje pyramida uživatelských oprávnění, nejvyšší uživatelská role je administrátor, nejnižší je návštěvník, který má pouze profil. Mezi nimi jsou role spolupracovník, redaktor, šéfredaktor, které mohou, nebo nemohou provádět různé editační úpravy. Například redaktor nemůže nahrávat soubor, zatímco šéfredaktor může. Je […]
  • Pro export a import dat lze použít několik nástrojů, některé z nich jsou součástí WordPressu, některé z nich nabízí hosting. Proto se vždycky hodí znát a chápat principy databáze a souborů uložených na disku (jakože databázi na serveru mezi soubory nenajdete). Mnoho […]